Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są bardziej zaciekawieni, jeśli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, żeby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas szansę wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to słusznie. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające i z pewnością o wiele bardziej produktywne.
Roboty edukacyjne Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno minęły. Dziś nauczyciele w szkołach zaczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wraz z tablicami interaktywnymi. To naturalnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednakże za pomocą interaktywnych tablic wolno osiągnąć sporo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to współczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić w szeregu przypadków nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są o wiele bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, aby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to stosownie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz na pewno bardziej produktywne.